Betaling en facturering

 

Welke betalingsmethoden zijn beschikbaar?

Wij accepteren betaling per creditcard, PayPal, bankoverschrijving of cheque. U kunt de betalingsmethode selecteren die bij u past in de laatste fase van het valideren van uw winkelmandje.

 

Mijn online betaling is geweigerd, wat moet ik doen?

Als uw transactie na twee pogingen niet succesvol is, hebt u mogelijk uw toegestane limiet overschreden.

Wij raden u aan om een andere betaalmethode te proberen, zoals PayPal of bankoverschrijving. Als deze alternatieven niet aan uw verwachtingen voldoen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen van maandag tot vrijdag van 8.00 tot 19.00 uur.

 

Ik wil graag een factuur

Zodra uw bestelling is verzonden, is uw factuur beschikbaar in uw klantengedeelte. U kunt deze zo vaak downloaden als u wilt:

  • Klik op "ACCOUNT" en vervolgens op "Mijn aankopen" om de betreffende bestelling te vinden
  • Klik op de bestelling en vervolgens op de knop "Mijn factuur"
  • Als uw factuur beschikbaar is: verschijnt deze in PDF-formaat

 

Een offerte valideren

In de e-mail met de offerte die wij u hebben gestuurd, vindt u een betaallink. Klik op deze link om de betalingsinterface te openen (betaling per creditcard of paypal mogelijk) en uw offerte om te zetten in een bestelling.

  • Als u liever per bankoverschrijving betaalt, of een cheque stuurt, vindt u al onze contactgegevens links onderaan uw offerte.
  • Als uw offerte gepubliceerd is in uw klantenzone, kunt u inloggen om deze op te halen in "Mijn offertes", zodat u deze als bestelling kunt plaatsen.

Als u uw inloggegevens niet meer weet, kunt u deze opvragen door te klikken op "Wachtwoord vergeten?", of contact met ons opnemen via e-mail van maandag tot vrijdag, van 8.00 tot 19.00 uur, zodat wij u een link voor directe betaling kunnen sturen. Kan worden gebruikt met alle huidige betaalmethoden (creditcards, PayPal).