Mijn klantenaccount

Hoe maak ik een klantenaccount aan?

Maak uw account aan op 123Roulement.com Ga naar "connect" rechts bovenaan de site. Vul in het vakje "nieuwe klant" uw e-mailadres in, volg dan de vereiste stappen en valideer. U wordt gevraagd om uw leveringsadres in te voeren wanneer u uw winkelmandje valideert.

 

Waar kan ik mijn facturen vinden?

Uw factuur is beschikbaar op de dag dat uw bestelling wordt verzonden. U kunt deze niet ontvangen voordat uw bestelling is verzonden. Zodra uw bestelling verzonden is, gaat u naar uw klantenaccount op de 123Kogellager website

  1. Raadpleeg het vakje "Mijn aankopen" aan de linkerkant
  2. Klik onder de rubriek "Mijn aankopen" op "Mijn facturen".
  3. U kunt nu uw laatste facturen raadplegen en eventueel downloaden.

 

Hoe kan ik een lever- of factuuradres aanmaken of wijzigen?

U kunt op elk moment uw afleveradres aanmaken of wijzigen in uw 123Kogellager klantenzone. Log in door te klikken op de link " Mijn account ", zichtbaar rechts bovenaan op alle pagina's van de 123Kogellager website. Zodra u ingelogd en geïdentificeerd bent, kunt u klikken op de tab "Adresbeheer", die zich in de linkerkolom van uw klantenzone bevindt. U kunt een bestaand adres wijzigen of een nieuw adres aanmaken door op de knop "Adres toevoegen" te klikken. Het nieuwe adres wordt toegevoegd aan uw lijst met adressen. U kunt het te allen tijde gebruiken om een bestelling te plaatsen.

 

Ik heb twee klantaccounts?

U kunt per e-mail contact opnemen met de Internet Klantenservice via het contactformulier, waarbij u de vraagrubriek "Andere reden" selecteert.

 

Ik wil mijn wachtwoord wijzigen

U kunt uw wachtwoord op elk moment wijzigen op de 123Roulement website. Log gewoon in door te klikken op de link "Mijn account", zichtbaar rechtsboven op alle pagina's van de 123Kogellager website. Zodra u ingelogd en geïdentificeerd bent, kunt u klikken op de tab "Persoonlijke informatie", die zich in de linkerkolom van uw klantenruimte bevindt. Klik vervolgens op "verander mijn wachtwoord" rechts onderaan uw klantgegevens.

 

Ik ben mijn wachtwoord of gebruikersnaam vergeten?

Als u uw wachtwoord bent vergeten, moet u het opnieuw instellen. Ga hiervoor naar de inlogpagina voor uw account.

> Klik op de link "Wachtwoord vergeten?" nadat u uw e-mailadres hebt ingevoerd.

> Voer het e-mailadres in dat u ons hebt gegeven toen u uw account aanmaakte en bevestig om een reset e-mail te ontvangen.

Ga naar uw mailbox en er verschijnt een e-mail met als onderwerp: "Uw wachtwoord vernieuwen"? Klik op de knop "resetten" om uw nieuwe wachtwoord in te voeren en bevestig. Als u problemen ondervindt bij het resetten van uw wachtwoord, neem dan contact met ons op:

 

Waar kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?

U kunt uw persoonlijke gegevens op elk moment wijzigen op de 123Roulement.com site. Het enige wat u hoeft te doen is u te identificeren door te klikken op de link "Mijn account" die u rechts bovenaan elke pagina van de 123Kogellager website kunt vinden. Zodra u ingelogd en geïdentificeerd bent, kunt u klikken op de tab "Persoonlijke informatie", die zich in de linkerkolom van uw klantenruimte bevindt. Klik vervolgens op "wijzig mijn gegevens" links onderaan uw klantgegevens. 

 

Hoe kan ik uitloggen uit mijn klantgedeelte?

U kunt op elk moment uitloggen uit uw 123Kogellager klantensysteem.

Om dit te doen * Ga naar uw klantenzone. *

In de sectie 'Mijn informatie' vindt u een knop 'Verbinding verbreken'. Klik erop en de verbinding wordt verbroken.

 

Ik wil mijn klantenaccount deactiveren/verwijderen

Als u uw account verwijdert, hebt u geen toegang meer tot uw bestel- en factuurgeschiedenis. Hierdoor worden uw persoonlijke gegevens vergeten.

Wij nodigen u uit om uw verzoek per e-mail naar onze klantenservice te sturen, met in de onderwerpregel het onderwerp van uw verzoek in dit geval: Account verwijderen.

Vermeld dat u uw klantenaccount wilt verwijderen of deactiveren en geef het e-mailadres op dat hoort bij de account die u wilt verwijderen. Bevestig het formulier. Uw verzoek wordt naar onze afdeling gestuurd, die uw account zo snel mogelijk zal verwijderen.

 

Ik heb problemen met de verbinding met mijn klantenzone?

Om te voldoen aan de RGPD wetten, worden de gegevens van een klantenaccount dat meer dan 3 jaar inactief is geweest uit onze archieven verwijderd.

Als u minder dan 3 jaar geleden voor het laatst heeft ingelogd op uw 123Roulement account, ga dan naar "Inloggen" in de rechterbovenhoek en vervolgens naar "Wachtwoord vergeten" om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.

Als u meer dan 3 jaar geleden voor het laatst ingelogd bent geweest, moet u een nieuwe klantenaccount aanmaken via de knop "Log in" rechtsboven op de site, dan "Nieuwe klant".