Ik heb een technische vraag over een product?
In elk productgegevensblad vindt u :
Als deze informatie niet voldoende is om uw vraag te beantwoorden, neem dan contact op met onze Klantenservice. Onze adviseurs zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag, van 8.00 tot 19.00 uur, per e-mail .
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Informatie over de voortgang van uw bestelling is beschikbaar en wordt per e-mail naar u verzonden zodra uw pakket is verzonden, met de volgende informatie:
Aarzel niet om regelmatig uw ongewenste e-mail te controleren, want de e-mail kan er tussendoor geglipt zijn! U kunt ook per e-mail contact opnemen met de klantenservice, onder vermelding van "Bestelling volgen" en uw bestelnummer.
Ik wil mijn bestelgeschiedenis bekijken
U kunt op elk moment uw bestelgeschiedenis raadplegen op de 123Kogellager site. U hoeft zich alleen maar te identificeren door te klikken op de link "Mijn account", zichtbaar rechts bovenaan alle pagina's van de 123Roulement.com website. Zodra u ingelogd en geïdentificeerd bent, kunt u op het tabblad "Mijn bestellingen" klikken, dat zich in de linkerkolom van uw klantenzone bevindt. Hiermee kunt u de lijst van uw bestellingen raadplegen, een bepaalde bestelling zoeken, de details van elke bestelling weergeven en desgewenst de factuur downloaden.
Welke betaalmethoden zijn beschikbaar voor online bestellingen?
U kunt uw aankopen op 123Roulement.com met de volgende betalingsmethoden doen:
In alle gevallen zal uw bestelling pas geplaatst worden nadat 123Roulement uw betaling ontvangen en gevalideerd heeft. U ontvangt een e-mail ter bevestiging van uw bestelling met de referentie van uw bestelling, die u moet bewaren. De levertijd gaat pas in nadat uw bestelling is gevalideerd. Voor meer informatie, zie onze pagina over betaalmethoden.