Retourzendingen en service na verkoop

 

Ik wil mijn artikel retourneren (incompleet, defect, kapot). Wat moet ik doen?

U kunt producten die u niet bevallen terugsturen als ze niet gemonteerd of gebruikt zijn. Voeg uw bestelreferentie of factuurnummer bij de retourzending en stuur het naar het volgende adres:

123ROULEMENT RETOURAFDELING

CRT4 DE LESQUIN

60 rue du Haut de Sainghin

59273 FRETIN

FRANKRIJK

Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen en na inspectie van de onderdelen door ons team, zullen wij overgaan tot terugbetaling van de onderdelen via het door u gebruikte betaalmiddel, binnen de gebruikelijke termijn van één week. Retourzendingen zonder factuur, ordernummer of ander element waarmee wij de afzender kunnen identificeren, worden niet in behandeling genomen. Aangezien het om een terugbetaling gaat en niet om een creditnota voor uw volgende bestelling, nodigen wij u uit om desgewenst een andere bestelling te plaatsen die aan uw behoeften voldoet.

 

Hoe krijg ik mijn geld terug?

U krijgt uw geld terug via dezelfde betaalmethode als waarmee u uw bestelling hebt betaald.